16 Mars, 2010

Åh vad det var gott :) Men fick inte i mig så mycket jag ville. haha, fick bara i mig två pytte pytte små tacos.
Alla andra åt mycket mer haha. Men det sa totalt stopp i magen. Är fortfarande helt full i magen.
Eftersom vi är ett tjejgäng som umgås och alla blir 20 i år har vi gjort något kul :)
Först var det turridning och nu till henne idag blir det bio i norrköping och se alice i underlandet 3D.
Ska bli så jäkla kul!! Någon som har sett den?

Jag har en liten dinosarie i mig :)
Hittade inte bilden som är tagen framifrån.
Men ni som har boken "ett barn blir till" Kolla, det är så jäkla fina bilder!



Älskar ♥
http://www.youtube.com/watch?v=-SSApYvnTUQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0