17 Mars, 2010

Det blev en sväng på Ikea idag med min moster. Köpte en kattlåda med kanter, det behövs. För just nu har vi en "platt" och det är sand i heela badrummet. Åt lite på max med, mums så gott :)
Men usch ni skulle sett, trodde jag skulle få hjärtinfarkt eller något.
Vi skulle köpa en glass på ikea, så gjorde vi det och jag ställde mig bara åt sidan och skulle stoppa ner pengar och så (lite svårt med glassen i handen). Så står det en tjej med ett barn i kön och går fram och ska beställa. Men då har en gubbe gått fram fast från andra hållet. Tjejen stod liksom i rätt riktning. Men han blir GALEN och sliter tag i henne och skriker att ställ dig på din jävla plats i kön. Jag står bara och gapar och glor. Blir så chockad och tycker att han är totalt dum i huvet. Han beställer iaf en korv, och hon tjejen säger efter ett tag att du kan säga till istället, och hon i kassan säger att ja det tycker jag och du kom faktiskt ifrån fel håll, kön går där. Han blir ännu mer galen och skriker att ta dina jävla pengar och dunkar i handen i bänken och bara kastar pengarna, korven flyger och han bara går därifrån.
Och jag står precis bredvid, jag fick världens chock!
Usch vilket folk det finns!
Var bara tvungen att berätta, tänk om det hade varit ett barn som stod i kön.
Usch usch usch!

Nu har jag möblerat om i tv rummet :) Blev jätte jätte nöjd. Har tyckt det här rummet har varit så fult förut. Nu är det bara någon tavla som behöver köpas in. Och en lampa. Jag drog allting omkring haha, vill inte lyfta tungt nu.

Tänkte ta något att äta nu, någon som har något förslag på vad?
Längtar tills emil kommer hem, han slutar vid 9.



Kommentarer
Postat av: Isa

tänk på att du inte ska göra rent kattlådan nu när du är gravid :) det är nån parasit eller nåt du kan få som kan skada barnet, för dig är det ofarligt, så därför är det ingen fara när man inte är gravid, men det kan skada fostret. ifall du inte visste det :)

2010-03-18 @ 13:04:11
Postat av: Bella

Tack :) Visste faktiskt det. Så skönt att emil fixar det nu hihi

2010-03-18 @ 13:10:50
URL: http://lillamammabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0