18 Mars, 2010

Idag är det 11 dagar jag har vetat om att jag är gravid :)
5 veckor och 4 dagar, alltså så är jag i 6 veckan ♥

Låg rätt länge i sänge idag, men nu börjar må lite smått illa så jag måste äta något!

Ikväll kommer hjärtats bror hit :) Hans flickvän är även en kompis till mig!
Så vi tänkte äta lite ytterfilé, klyftpotatis och majskolvar. Längtar redan :)
Ska kolla om jag kan slippa stallet idag, har faktiskt ingen lust. Vill vara hemma och pyssla idag.
Måste dammsuga och ta tag i min golvsgarderob haha. Skärpning på det!

Magen mår bara bra :) Får bara lite molvärk ibland. Brösten ömmar och är gigantiska. Täppt i näsan fortfarande, och snyter ut blod på morgonen. Sen har jag nog börjat få en finne i mungipan! Det gör jätte jätte ont! Huvudvärken är nästan borta, skönt! Men nu fryser jag på kvällarna och är fortfarande trött. Magen är fortfarande svullen, hemskt! Jag ser ju bara små fet ut. Suck, längtar tills jag får en bebis mage :) Den kommer jag stolt visa upp sen!
Nu är det inte långt kvar till inskrivningen :) Ska bli så kul, kommer kännas mer på riktigt då!

Nu är det mat time!


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du blöder måste du haaa järn

2010-03-18 @ 13:25:57
Postat av: bella

Jag äter kosttillskott för gravida :)

2010-03-18 @ 13:34:25
URL: http://lillamammabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0