20 Mars, 2010

Jaha nyduschad och hemkommen från jobbet.
Det är idag emils bror med flickvän kommer :)
Och nu är även hans två mindre bröder här (17 & 14). Dom ska sova här inatt, så det blir fullt upp!
Är så jäkla trött efter en heldag på jobbet. Blir så mycket spring. Och idag var det massor med folk, så det blir nästan lite stressigt.
Sen var Magnus Samuelsson där och hade kalas med sin son.
Han är verkligen stoor !

Tror jag har fått ett sug på hamburgare faktiskt. Åt det idag och längtar efter det imorn.
Men fick bara i mig burgaren sen tog det stopp, så det blev inga pommes.

Har tänkt att börja gå ut och gå och cykla nu när vädret är bättre. Måste ju få lite motion nu när jag inte vill rida.
Tror jag har en lösning på hästen som sagt! Hoppas det funkar. Vad tycker ni? Ska jag sälja honom eller ska jag låna ut honom?

Har haft lite molvärk i magen idag, men det har ju blivit så mycket spring så det kan jag förstå.
Tuttarna hoppar och gör jävligt ont haha.
Har mer flytningar än vanligt också!
Haft ont i huvet idag. Och varit jätte hungrig och sen tog det ju stopp!
Men annars tror jag att jag har mått rätt bra :)


Ha en jätte mysig kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0