20 Mars, 2010

Ska gå till bussen om en kvart ungefär. Ska jobba på Busfabriken idag :) Kul är det faktiskt, men man blir väldigt trött efter en hel dag där. Det är sån ljudnivå.

Bättre väder idag whoho!

Kunde inte låta bli att göra ett test till igår :P Den här gången gick det jätte snabbt. Strecket kom upp direkt och var super starkt! Känns tryggt. Idag mår jag faktiskt rätt bra, det är bröten som fortfarande gör ont. Men har top på mig. Har inga mjuka bhar. Fick även panik igår på trosorna jag hade på mig, det var spets på. Fy, bytte rätt snabbt till bomull :)

Ha en bra dag !



Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Vad tycker du tycker du om låten If We Ever Met Again? :)

2010-03-20 @ 11:31:21
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0