21 Mars, 2010

Japp gick in i vecka 7 idag som jag la upp tidigare idag.
Har jobbat på busfabriken hela dagen och är totalt slut nu!
Tjingeling var där och spelade och jag fick vara elefant och dansa!
Phu svetten bokstavligen rann på mig! Mådde rejält illa efteråt, men tog en macka och lite dricka så blev det bättre.

Fick ett tips idag om att smörja magen med kokossmör! En tjej gick upp 34 kg och fick inte en enda bristning. Hon fick dock på benen men där hade hon inte smörjt. Det ska jag definitivt prova. Även på benen haha!
Finns tydligen att köpa på body shop.

Ska äta chili con carnen jag gjorde häromdagen snart! Och sen ska jag och hjärtat lägga oss i soffan och mys glo på en film! Tips på någon vi kan se?

Ha en jätte bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Isa

Johan Falk - Leo Gaut går ikväll på fyran, annars är filmen 'patrik 1,5' någon jag verkligen kan rekommendera om ni inte redan sett den :)

2010-03-21 @ 19:50:39
Postat av: bella

Såg leo Gaut för inte så länge sen! Men det kanske blir den ändå :)

2010-03-21 @ 20:51:45
URL: http://lillamammabella.blogg.se/
Postat av: REBECCAS

Tack för tipset, ska också testa!! gick upp mke nu i jul ://

2010-03-22 @ 12:08:31
URL: http://riibeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0