22 Mars, 2010

Sådär, äntligen hemkommen!
Var först hos en kompis på lite fika och skit snack :) alltid lika mysigt. Längtar så mycket efter en gosig bebismage.
Fick även lite tabletter och sånt av henne :) Järn och omega3 och sånt. Men glömde det tyvärr. Får åka förbi snart igen på en fika!

Blev att åka ut till pappa sen. Och där ute var det en liten bebis. Åh så söt, man längtar ju inte mindre då.
Var jätte nervös, det kändes som om jag hade en skylt i pannan där det stod gravid på. Tänkte vänta till efter inskrivningen med att berätta för pappa. Åh den längtar jag med efter! Ska försöka få göra ett VUL, annars ska jag göra KUB testet. Bara för att få ett extra UL. Det skadar ju inte.
I min ålder är det inte så stor risk för missbildning.
Är grymt svullen i magen idag. Har blivit så mycket fika och så två koppar kaffe. Åt även massor med vitlök, det var tsatsiki och vitlöksbröd till maten.

Imorn ska jag bara ligga hemma och ta det lugnt, har inte ens stallet. Så skönt :)
Kanske åker in och tar en fika med några vänner lite senare.

Hoppas ni alla har haft en bra kväll ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

Hejsan :)

allt bra med dig idag?

önskar dig en trevlig Tisdag!

2010-03-23 @ 11:19:37
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: Sosso

Vill börja med att säga grattis till bebben i magen. Hoppas att allt går bra för dig och man får följa hur din mage växer här på din blogg



Jag har lagt upp bilder ifrån mina barns rum.. Vad tycks?

2010-03-23 @ 11:41:56
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: johanna

Det är inte bra att dricka kaffe när man är gravid, så du vet..

2010-03-24 @ 18:56:16
URL: http://johannniiisandberg.blogg.se/
Postat av: bella

Johanna, bara så du vet! Jag vet att det inte är bra att dricka typ tio koppar kaffe per dag. Jag dricker kanske max tre koppar per vecka!

2010-03-25 @ 17:01:46
URL: http://lillamammabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0