22 Mars, 2010

Vilket härligt väder idag :) Hade faktiskt bara en fleece jacka på mig när jag gick ut med hundarna förut. Det blev lite kallt men det var härligt att slippa ha jacka! Och hundarna är super lyckliga att det har kommit fram gräs.

Har mått jätte illa hela morgonen. Låg i sängen och försökte bara somna om. Men mådde verkligen inte bra. Gick upp vid halv 10 och gjorde lite nudlar. Kunde knappt äta, för att jag mådde så illa. Men fick i mig de tillslut.
Hoppas det blir bättre under dagen. Vi ska ju till pappa ikväll då hans sambo fyller år. Har inte berättat något för dom. Kommer bli jätte jobbigt att tänka på att inte visa något. Är lite nervös att berätta för dom då pappa är emot det lite. Men ska bli gott med lite god mat och så i alla fall.

Tänkte göra mig iordning lite och sen ta hundarna och åka till en kompis. Hon har bara nån vecka kvar tills hon har BF. Ska bli mysigt att få mysa med lite bebis sen!

Ha en bra dag ♥

Kommentarer
Postat av: Isa

Varför är din pappa emot det? Och varför vill du inte berätta för honom på en gång? Vad tror du han skulle säga?

2010-03-22 @ 13:11:21
Postat av: bella

Han är emot det för att han tycker om man ska plugga först och skaffa barn när man är typ 27. Inget fel med det. Men jag vet själv hur jag vill ha min framtid. Han skulle nog bli rätt arg från början men sen tycka det var kul :)

2010-03-22 @ 13:32:08
URL: http://lillamammabella.blogg.se/
Postat av: karolina

Jag minns innan jag berättade det för mina föräldrar, skit nervös var jag.. Tänkte först säga det rakt ut till dom men sen ångrade jag mig o tänkte ta det på telefon men det slutade med att jag skrev det i ett brev:P De blev inte alls glada men nu blir det bara bättre och bättre! Hoppas det går bra när du berättar det!

2010-03-22 @ 17:06:06
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0