23 Mars, 2010

Har börjat må väldigt illa nu. På morgonen är det värst :/ det är nästan att jag ska börja göra mackor på kvällen innan. Så det bara är att ta dom och äta. Så jobbigt att stå och hålla på.

Igår när vi kom hem på kvällen mådde jag jätte jätte dåligt. Mådde så illa och kunde inte ens ligga ner. Ville bara försvinna. Och magen bara lät och gurglade och sen fick jag lite ont som när man är gasig :/ så det kom ut från andra hållet istället. Skönt det. Mådde lite bättre efter också.
Kunde knappt sova imorse. Drömde massor mardrömmar så jag vaknade bara hela tiden. Usch!

Mår rätt bra nu, bara "full" i magen och lite illamående

Ska till bm när jag är i vecka 9 första gången. Tänkte prata med henne då om VUL. Men KUB är väl ganska tidigt tror jag. Gud, kan inte så mycket om alla besök och UL hit och dit.  Försöker inte oroa mig så mycekt utan ta dagen som den kommer!

Idag måste jag ta tag i att plocka in den rena tvätten!!
Hjärtat fyller på fredag, kan vara lite kul att ha fint hemma då.

Ha en bra dag alla ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie 17 år & väntar bebis 28 mars

När är du beräknad?: )

2010-03-23 @ 13:00:13
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Postat av: bella

Är bara i vecka 7. Så i november :)

2010-03-23 @ 13:13:19
URL: http://lillamammabella.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Hej. Vad är VUL och KUB för mig som inte är så insatt?:) Är du bara orolig att nåt ska va fel eller varför vill du göra det? Ha det bra!

2010-03-23 @ 13:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0