24 Mars, 2010

Vad kul, nu har ni läsare slagit rekord på besök här :) Härligt fortsätt att följa min blogg och tipsa gärna andra!

Mådde så illa i morse, var så hemskt! Hjärtat fick gärna ett par knäckebröd till mig. Så blev lite bättre, men mår fortfarande lite illa. Tänkte göra lite nyponsoppa tror jag :)

Idag kommer en kompis hit. Vi ska åka till stallet sen och bara umgås.
Sen ikväll ska ett tjejgäng på bio och se remember me :)
Ska bli kul! Någon som har sett den? Är den sorglig?

Var en trevlig kväll igår, var så trött bara.
Men sov lite på kvällen så hade jätte svårt att somna sen när jag kom hem.
Så imore sov jag till halv 11.  Jätte skönt.

Nu tänkte jag städa lite.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej hopp! Gled precis in här på din blogg o läste det första inlägget om att du mådde illa..Jag har en dotter på 15 månader nu o när jag väntade henne så mådde jag oxå fruktansvärt illa,min doktor rekommenderade mig att äta Åksjuketabletter som heter "Postafen",det kunde man äta under heela graviditeten o det hjälpte mig verkligen,heelt underbart...Jag tror att jag tog 2 tabletter om dagen...Kanon bra!Kram kram

2010-03-24 @ 14:11:32
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0