25 Mars, 2010

Är själv hemma och har inte gjort myckt nu på kvällen. Mitt hjärta jobbar natt, tycker jag inte om!
Något som är jätte kul är att jag fick ett telefonsamtal förut. Och jag har fått ett jobb :D så överlycklig.
På Norstat, marknadsundersökningar! Ska dit på söndag för utbildning. Ska bli så jäkla kul.
Vet ni hur det blir med föräldrapenningen? Hur länge ska man ha jobbat för att få lite mer?
hm, blir saker att kolla upp!

Den 31 ska jag, mitt hjärta, hans bror och hans tjej åka på kryssning.
Mitt hjärta fyller år imorgon och hans bror fyllde lite tidigare nu i Mars.
Sen är jag kompis med hans flickvän. Så det ska bli jätte kul. Men det blir bara godis för mig att köpa på taxfree.
Det och maten längtar jag efter haha :D

Ska äta lite kyckling nu tror jag, och sen sova!


Kommentarer
Postat av: Emelie Armerö

Man ska ha jobbat minst 8 månader och de går på den senaste inkomsten och du får 80% av den och på de dras de 30% skatt också. Du kan ansöka om föräldrapenning 60 dagar innan förlossning och de får du papper om sen när du ska skicka in ditt moderskapsintyg. Behöver du hjälp med att söka sedan så finns jag här. Var lite svårt att förstå, men de kommer ju inte än. Moderskapsintyg får man ganska sent. Mvh Emelie

2010-03-26 @ 08:12:28
URL: http://emeliearmero.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hej igen :).



Såg nu att det inte var en dvärgpinscher men det var väldigt likt på det kortet jag kommenterade under.



Lite roligt att jag kom in på din blogg och det visar sig att du bor någonstans runt lkpg/nkpg. Själv bor jag i lkpg och har faktiskt jobbat på norstat!

2010-03-29 @ 21:24:57
URL: http://lipglosscake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0