25 Mars, 2010

Förlåt för jätte dålig uppdatering. Jag har haft fullt upp :)

Igår var det en mysig dag. Städade och tvättade och höll på tills en kompis kom på eftermiddagen.
Åkte till stallet då med henne. Sen lagade jag mat åt båda. Blev kyckling filé med ris och så en majskolv till.
Sen var det bara att bege sig in mot stan. Träffade några andra vänner som jag skulle gå på bio med.
Så först tog vi en mini fika (var ju så mätt efter maten). Vi såg remember me. Helt underbar film, och mina hormoner kom fram sen. Satt och störttjöt haha! Nae fy, men den var jätte bra! Se den!
Åkte hem med sista bussen och fick en mys kväll med hjärtat. Somnade rätt fort, var så jäkla trött.

Idag åkte jag först till stallet vid halv 10 för att ta ut hästarna, fanns dock inga att ta ut. Lite surt! Men skönt att ha stallet klart idag redan.
Snabbt hem och byta om och ta första bästa buss in till stan. Det är ju löning idag :) Och min älskling fyller 22 år imorgon. Så jag har köpt WoW åt honom haha. Jag vet inte riktigt varför men han ville så gärna haha.
Sen köpte jag en mjuk mjuk bh utan byglar, en mascara och så hårfärg. Köpte även avmaskingsmedel till våran katt. Han är så smal, så hoppas det hjälper nu.

Nu ska jag städa lite för imorgon kommer det lite folk hit och firar mitt hjärta ♥
Ha en bra dag!


Emils present


Link och avmaskningsmedlet


Min nya mjuka bh

Mascaran

Min hårfärg






Kommentarer
Postat av: Jenny

Läser inte han din blogg ;) ??

2010-03-27 @ 10:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0