29 Mars, 2010

Idag har jag varit och gjort mina naglar. Min kusin går ju en utbildning, blev faktiskt jätte bra. Tänkte slänga upp en bild, men det blir nog imorgon. Är så jäkla trött nu. Och sen har jag rätt ont i magen. Åt väldigt för mycket förut. Så nu är jag totalt proppad i magen. Usch, skulle inte tagit den sista hamburgaren.

Vaknade halv 7 imorse och var tvungen att kissa, sen kunde jag inte somna om. Pga av illamående så sambon gjorde macka och te åt mig som jag låg och åt i sängen. Somnade dock om för en timme sen vid 8. Gick upp sen och åkte och gjorde naglarna, vilket tog sådär 5 timmar, phu! Sen hem, äta en banan och åka direkt till stallet.
Där möttes man av en liten fölis som kom ut  lördags:) jätte söt.
Berättade även för en av tjejerna i stallet om min graviditet, hon håller lite i allt och så. Så dom vet att jag inte kommer tillbringa så mycket tid där.

Nu vill hjärtat gå och lägga sig, och tror jag skulle behöva det jag med.
Har varit en lång dag idag!


Kommentarer
Postat av: jenny - tävla gärna hos mig ♥

Psst: Tävlar just nu ut ett härligt vårpaket med barnkläder värde 1000 kronor så titta gärna in o tävla ♥

2010-03-30 @ 22:08:33
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ursäkta men äter du hamburgare och pommes flera dagar i veckan? Som du kanske vet så ska man inte äta fet mat om man har problem med illamående. Dessutom äta varierande så bebisen får all näring den behöver...

2010-05-06 @ 09:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0