12 Maj, 2010

Har varit så trött dom senaste dagarna, så har inte orkat gör någonting.

Jag är täppt i näsan jämt känns det som nu och är jag inte täppt så rinner det. Och jag tycker det är äckligt att vara täppt nu. Jag håller på att spy nästan. Så det blir berg av papper bredvid min säng. Måste snyta mig heela tiden. Usch, mår illa bara jag tänker på det nu.

Min mage mår inte alls bra nu och mår rätt illa faktiskt. Men jag har en känsla av att rätt mycket beror på att jag äter jäårntabletter och penicillin just nu. Och det penicillinet har en vanlig biverkning av att man mår illa  :? Så inte alls kul!
Mina bröst ömmar inte alls lika mycket längre. Men dock har bröstvårtorna blivit större och blir hårda jätte lätt. Och då gör det faktiskt ont. Så inget kul att frysa just nu, haha.

Det här med mat, har jätte svårt just nu. Det jag älskade förut kan jag inte alls äta just nu. Så vi har frysen full med snitzlar och hamburgare. Mår nästan lite illa när jag tänker på det haha. Nae jag vill bara äta ris :D så gott. Och speciellt ris och tonfisk med soya och lite sjögräs på :D MUMS!

inget härligt väder idag, så det blir att bara ta det lugnt inne.
Har hunnit med att rida ut en sväng på fm :) Kommer straffas för det imorn. Kommer inte kunna gå, men det var de värt!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Gu vad jobbigt =( Men det är ju ganska vanligt att man blir lättare förkyld under graviditeten..Kram kram

2010-05-13 @ 11:49:01
Postat av: Magdalena

Så roligt att följa din blogg trots att du kanske inte mår toppen just nu. Skulle vara kul med lite magbilder snart igen:) eller kanske nåt sött ni har köpt till bebisen. Fast ni kanske inte gjort det än? Lite tidigt kanske.. Hoppas du måt bättre snart!

2010-05-13 @ 13:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0