24 Maj, 2010

Ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte har skrivit någonting på jätte länge. Har jätte dåligt samvete!

Jag börjar må lite bättre iaf. Det går upp och ner varje dag. Ibland mår jag super och kan hoppa ur sängen och springa upp och göra frukost själv. Och ibland kommer jag inte upp och om jag kommer upp så spyr jag!
Och idag mådde jag inte alls bra. Var i stallet hela dagen igår och lastade in hö. Och jag tål varken damm eller hö. Så det gick ju sådär kan jag säga haha. Har inte kunnat andas inatt och nu på morgonen har jag bara snytit mig hela tiden. Som jag har sagt så mår jag ju illa av att vara täppt eller snorig. Och då måste jag snyta mig, vilket jag kan må illa av ibland med. Så det är rätt jobbigt kan jag lova.
Red lite igår med, för han var så bråkig mot en tjej. Han bråkade rejält med mig med. Studsade upp och ner, men han blev bättre efter några minuter bara. Så då hoppade jag av. Men fick lite dåligt samvete. Men det kan väl inte vara någon fara att det studsade?

Har beställt hem ett par leggings och ett linne ifrån hm, passade på när jag ändå beställde en vårjacka till sambon.
Kommer hem om några veckor dock!
Och leggingsen är svarta och linnet är vitt :)




Ska ta tag i att lägga in lite magbilder nu :)
Men ikväll blir det jobb 16-21! Inte kul, men värt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du ska ju försöka undvika så mycket ridande som du kan.. Helst inte rida om det är mycket hoppigt osv för just nu är ju ditt barn i ett känsligare läge.

2010-05-24 @ 22:10:47
Postat av: anette

"sunt förnuft" är det som behövs nu.

man ska röra på sig under graviditeten men ridning är nog att undvika nu i början.

2010-05-25 @ 14:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0