26 Maj, 2010

Har mått så dåligt idag och igår. Igår morse spydde jag. Har mått illa hela dagen, usch! Trodde det skulle gå över nu och inte bli värre? Men tur att jag har en snäll sambo som hjälper till!

Svärmor hittade en vagn i en annons som jag ringde på. En Knorr -05 kombivagn stått oanvänd ett tag. Åkpåse följer med. för 800 kr :D så imorgon åker pappa och jag och köper den om den är fin! Ska bli så kul. Slänger upp en liten bild på vagnen.
Fin va? :D


Igår var vi och storhandlade. Inte så kul när jag mådde så illa, men drack ramlösa så höll det sig i skick.
Fick med mig det här hem


Det här inhandlade vi till bebisen :D 6 st olika plagg. Det första vi har köpt.

Och dom här köpte jag till mig, då jag har dåligt med fina sommarskor.



Nu ska jag få i mig någonting och sen slänga mig på soffan.
Mår inte alls bra!



Kommentarer
Postat av: Magda

Jättefina bebisplagg. Skorna och vagnen med:) Var köpte ni bebiskläderna? Har nåra vänner som får barn snart så det skulle va najs och hitta nåt fint.

2010-05-26 @ 13:43:09
Postat av: bella

Kläderna är från hm, 199kr :)

2010-05-26 @ 14:17:11
URL: http://lillamammabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0