28 Maj, 2010

Mår mycket bättre nu :) Var lite körig i magen av järntabletterna, men mycket bättre nu!
Har även köpt Omega3 tabletter som jag äter. Jag äter ju inte så mycket fisk, det enda jag äter i fiskväg är tonfisk på burk och fiskbullar. Så min Barnmorska tyckte att jag skulle äta lite Omega3. Och det skadar ju inget.

Har växt massor på bara några dagar tycker jag, slänger in en bild på söndag så man kan se skillnaden.
Men får inte i mig lika mycket mat längre. Åt på MaX igår med några vänner, men fick knappt i mig någonting. Däremot får jag i mig hur mycket dricka som helst.
Tittade på Semi finalen av Eurovision igår, en besvikelse!
Tyckte faktiskt att Sverige kunde gått vidare. Vissa som gick vidare var ju rena skämten!

Kan ju säga att min hy har blivit helt förstörd nu under graviditeten. Har aldrig sett ut så här, usch! Någon som har tips på bra grejer till ansiktet?




Idag är det begravning för lille gammelfarmor! ♥



Kommentarer
Postat av: Josefin zettby

Åhh Bella vad glad jag är för din skull.. Lite sent ute kanske, först nu som jag förstått att du har en knodd i mage ! När väntas den komma? Tror du kommer bli världens bästa mamma! Var rädd om dig och barnet! Tänker på dig!

2010-05-28 @ 11:37:17
Postat av: Bella

Tack :D Det blir i November, så det är ett litet tag kvar. Men det går rätt snabbt framåt nu! Söt du är! <3

2010-05-28 @ 16:55:49
URL: http://lillamammabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0