1 Maj, 2010

Äntligen maj och äntligen vår nu på riktigt! Känns inte riktigt som det med tanke på vädret, men egentligen är det ju vår nu. Ska försöka komma ut idag och sätta min krusbärsbuske och min blommor. Ska ta med mig katten ut då. Han har sprungit ut flera gånger nu och sitter vid dörren och jamar. Men ska släppa ut honom när vädret är lite finare och jag är hemma hela dagen. Har aldrig haft katt själv förut och släppt ut. Lite nervöst, tänk om han inte kommer tillbaka.

Det var en trevlig valborgskväll igår. Åkte först och tittade på brasan tillsammans med Hjärtat och en kompis med hennes kille. Sen åkte vi hem till oss och grillade gott kött, champinjoner och majskolvar. Och till det vitlöksbröd och en härlig sallad. Dom åkte vid 12 ungefär och jag slocknade direkt. Så härligt att kunna somna nästan så fort jag lagt mig ner. Har alltid haft problem med det innan, men nu när jag är gravid så går det jätte bra.

Sen idag åker vi nog till min mamma och umgås lite.
Skönt att bara ta det lugnt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0