4 Maj, 2010

Imorgon är det äntligen dags för oss att få se vårat lilla knyte ♥ Längtar så fruktansvärt mycket. Hoppas bara allt är bra nu!
Imorgon är det även dags att berätta för pappa och den sidan av släkten, är lite pirrig faktiskt. Men vet ju att dom kommer att ta det bra sen.

Fick svar från BM som ringde idag, angående min urinprov. Jag har en urinvägsinfektion som jag inte har känt av?! Men har börjat med penicillin nu. Men någon som vet varför jag fick Kåvepenin? Det brukar man väl inte ha vid uringvägsinfektioner. Kan det vara för att jag är gravid och inte ska äta någon annan sort? Men i tio dagar ska jag nu iaf äta tabletter.

Har fortfarande svårt med att gå upp på morgonen, mår så illa. Så har sagt till i stallet nu att jag vill helst inte cykla till stallet 6 på morgonen och ge mat. Red faktiskt lite igår, gick bra. Men hade ont i höfterna på kvällen. Och häromdagen longerade jag honom, och sprang då lite. Kunde inte gå resten av dagen. Så ska ta det lite lugnare :) Tänkte börja ge mig ut och cykla istället.

Lägger ut bilderna från UL imorgon!



Kommentarer
Postat av: Pyttianna

hoppas att allt går bra i morgon, ser fram emot bilder! :)

2010-05-04 @ 21:38:10
URL: http://pyttianna.se
Postat av: jenny

Hur gick de idag =)

2010-05-05 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0