7 Maj, 2010

Var knappt hemma igår :) For omkring lite överallt. Var på busfabriken med några kompisar och deras småsyskon. Fick då även en tid att jobba imorgon.
Idag fick vi unbjudan till pappas bröllop i augusti :) ska bli jätte kul att gå på bröllop. Men vad ska man ha på sig för fint när man är super tjock? hm, tur att det är varmt då. Så man slipper bylsa på sig massor.

Hann inte skriva så mycket om ultraljudet i onsdags. Men downs risken var 1 på 22000 ca :) Så den var väldigt liten. Bebisen var 62 millimeter lång. Och då räknar dom från huvudet till rumpan. Och jag hade räknat rätt. Det var 12+3 då, bara att hon satte BF den 13 november. Bebisen låg och sparkade och vinkade jätte mycket. Och jag tror att h*n hade hicka mot slutet. Både jag och Emil satt helt tysta och bara log. Så mysigt.

Nu går Emil in i sin jobbiga jobb period igen. Jour jätte ofta, typ hela veckan. Så idag har han jour och sover på jobbet och sen ska han ha jour söndag till måndag igen. Inget kul alls för mig. Men det går lite bättre nu när det är lite ljusare ute. Och jag har ju faktiskt två hundar och en katt som håller mig sällskap i sängen.

Idag ska jag ta det lugnt och åka till mamma ett tag tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0