8 Maj, 2010

Idag har jag jobbat en liten stund på busfabriken :) Känner mig så virrig och borta just nu. Men stod mest i kassan och plockade disk. Jag undrar hur det kommer gå imorgon när jag ska ha två kalas. Tur att dom inte ligger nära varandra. haha så jag har lite tid på mig.


Hann även med en fika med mina två mostrar :) (4 och 6 år äldre än mig). Varav den ena var hemma ifrån Göteborg. Så det var trevligt.
Men glömde dock bort att jag har häst idag. Haha så klockan 7 panik åker vi till stallet, fick låna mammas bil. Haha usch vad virrig jag är.

Har haft ganska ont i magen idag. Äter ju både penicillin och järntabletter. Så min mage är inte riktigt på topp just nu. Men "bara" 11 tabletter kvar!

Idag blir det att sova tidigt.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas allt är bra med dig=) Har du berättat för din pappa än? Och i så fall hur tog han de? Kram

2010-05-11 @ 11:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0