10 November, 2010

Igår var det dags för ett besök hos barnmorskan. Therese och Sara ville följa med, så det fick dom. Emil jobbade ju ändå. Japp mina mått var : 

BT 120/80
HB 130
Hjärtljud 136 slag/min
SF mått 35 cm
Vikt 2,5 kg +
Fortfarande fixerad


Har verkligen följt linjen nästan exakt :)


Låg och hade ett par onda förvärkar igår, men dom gick över rätt fort. Suck!
Det får gärna sätta igång nu!


Sitter här hemma medan en målare tapetserar i kök och sovrum :) Kommer bli så fint.
Imorgon början han med hall och vardagsrum. Det ska bli så skönt att få göra fint och kunna sätta upp saker. Få lite ordning i lägenheten. Lovar att jag ska ta kort och lägga ut så ni får se.

Nu ska jag ta mig en andra frukost och slappa lite till!



3 dagar kvar ♥


Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

sv: vad kul att du vill vara med :)

Lycka till!

2010-11-10 @ 17:05:06
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

NU ÄR DAGENS BLOGGAR UTSEDDA HOS MIG, KIKA IN OCH TITTA IFALL EN AV DOM BLEV DU?

OM INTE SÅ KOMMER EN NY CHANS I MORGON :)

2010-11-10 @ 20:53:12
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0