18 November, 2010

Kom nyss hem från stan och barnmorskan. Lillan var fortfarande fixerad och hade 135 i hjärljud. Hade dock gått upp 3 kg sen förra veckan, så ni kan ju bara tänka er hur svullen jag är.
Fick en tid till förlossningen föör bedömning om igångsättning den 27e. Så får man komma in dagen efter för igångsättning.
Hon försökte göra en hinnsvepning men nådde inte. Det var precis så att hon inte nådde. Gjorde jäkligt ont när hon grävde och försökte komma fram. Kändes som om hon typ försökte dra ut något haha. Men kan ju hoppas att det gjorde lite iaf att hon var där och grävde.
Men nu försöker jag ställa in mig på nästa helg.. att det blir då, så slipper jag bli besviken. Men ska försöka röra på mig så mycket som möjligt, dock med vila emellan som BM sa, pga av all vätska i fötterna.

Emil jobbar ju natt idag, så köpte mig en kebabtallrik, chips och läsk. Tänka ligga här hela kvällen.


SF mått; 36 cm
hjärtljud; 135
130/75 blodtryck
3kg + sen sist, drygt en vecka.



BF+5

Kommentarer
Postat av: Jenny

Var uppe och rör på dig så mycket :D gå ut och gå långa promenader osv :D

2010-11-19 @ 23:46:27
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0