2 November, 2010

Ja nu är vi inflyttade och har börjat få  lite ordning. Vi sov ju här i fredags på madrasser :) Åt pizza sittandes på golvet, mysigt! Men hade nog ansträngt mig lite väl mycket, för på morgonen var mina ben lila och stora som stockar.. Och i lördags kördes alla våra saker. Det gick rätt fort och jag var här hemma och plockade lite. Men vart ska vi ha allt?
i söndags åkte vi till huset och städade :) så nu har vi inget mer med dom att göra. Kändes jätte skönt att åka därifrån faktiskt.

igår hade jag ganska starka förvärkar, men dom gick över. Bara väntar och hoppas nu :)
Får springa upp och ner i trappen lite :) Magen är stenhård för det mesta och det känns som om jag ska srpicka snart.
har svullnat massa dom senaste dagarna. Och har så ont så ont i fingrar och händer på morgonen. det blir lite bätttre under dagen. men det värker fortfarande i lederna.

ja vi trivs jätte bra i våran nya lägenhet. Och nästa vecka får vi nya tapeter :) så vi får åka till flügger och välja tapeter nu snart. Så egentligen vore det bra om lea kommer när dom är klara. Färgtips? Lite tråkigt är det att inte få säta upp tavlor och gardiner och såna saker. det ser så halvfärdigt ut. Sen måste jag ringa och felanmäla lite småsaker. Hoppas på att vi får nya köksluckor och så :)

Djuren har anpassat sig bra :) laban är överlycklig och trycker upp stjärten mot alla träd han ser. Lazy har ju aldrig bott i stan så hon är lite rädd och ska titta på allt. katterna trivs, lite rastlösa på nätterna bara. vi stänger ju ut dom ur sovrummet. Så när vi öpnnar på morgonen springer båda in. Link kurrar och hoppar upp i mitt ansikte och vill pussas. Baggen gosar oftast med Lazy :) dom är så söta dom små djuren !!


11 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0