22 November, 2010

Suck ingen bebis än! Men idag kom det faktiskt ännu mer slem, och den här gången en blodblandad klump. Senare när jag kissade så var pappret rosa och det var lite blött i trosorna. Så jag ringde förlossningen för att kolla. För om det är vatten så ska jag upp direkt pga GBSen. Men hon trodde inte att det var vatten. Men om det fortsatte så skulle jag höra av mig.

Var hos Nadja idag och klippte mig. Klippte bort alla slitna toppar och tunnade ur det lite. Är super nöjd, det var så jäkla slitet innan. Så nu blir jag en fräsch mamma ;P

har ju varit så sugen på räkor ett tag nu. Så idag lyxade vi till det lite och köpte en smörgåstårta och delade på. Sååå gott, mums! Sen fick vi med oss lite gott hem med :) Och julmust!! Det är ju ett måste.

Har haft lite onda sammandragningar nu på kvällen, men inget allvarligt. Hoppas att det kommer igång ordentligt!

BF+9

Kommentarer
Postat av: Filippa

du såg väl vad jag skrev om smörgåstårtan....:)

2010-11-23 @ 10:45:21
Postat av: Ana

smörgåstårta!?

julmust?!

NAMNAM!!

2010-11-24 @ 02:04:03
Postat av: Jenny

Har de blivit någon bebis än :D tänkte de har gått 2 dagar sen du uppdaterade :D

2010-11-24 @ 12:23:17
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0