4 November, 2010

Idag har jag och Emil valt tapeter. Det kommer bli så fint. Sovrummet är jag lite orolig för då det kanske blir för mycket. Men sambon ville och vi har inte så mycket ren väggyta i sovrummet. Så det blir säkert jätte bra. Och sen ska jag göra en ny sänggavel åt oss i plywood och tyg. Och det tar ju upp rätt mycket av väggytan. Det blir en lila tapet med mönster i svart och silver i sovrummet. I köket blir det svart med silvrigt mönster. Den är verkligen skit snygg och vi har så ljust kök med väldigt lite väggyta. Så det blir toppen tror jag. I hallen blir det en gräddvit tapet med mönster. och i vardagsrummet blir det en brun tapet som är randig i olika bruna nyanser. Det kommer bli sååå bra. Det är bara lillans rum som vi får stå för själva. Men där ska jag måla om lite senare. Inget jag prioriterar just nu.

Efter tapetvalen begav vi oss till Emelie en liten snabbis och nu är vi hemma och är barnvakt åt en av mina syskon. En lugn kväll med lite mys.

har bestämt mig för att göra en gipsavgjutning av min mage. Måste se till att göra det snart, hon kan ju komma när som helst.

har inte haft så mycket känningar idag. Dock har min mage blivit värre. Har varit dålig i magen och haft lite knip nu ett par dagar. Inte kul, men verkar vara sånt man får räkna med. Annars är jag lika svullen och trött som vanligt. Usch, kom ut snart Lea!! Vi längtar efter dig!


En underbar låt!!




Ensiffrigt idag :D
9 dagar kvar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0