8 November, 2010

Sitter och tittar på Böda camping som går på kanal 5. Blir faktiskt sugen på att åka och campa och ha sommar.
Aja, ikväll blir det lite tv tittande och mys.
Idag åt vi korv stroganoff och ris. lite korv som blev över stekte jag med ris, ost, mjölk och ett ägg. Små frysportioner till hundarna. Istället för mjukmat då ibland.

Har haft förvärkar och sammandragningar hela dagen tycker jag. När jag inte legat och sovit. Somnade i soffan och sov nästan hela dagen :) Skönt, men får väl passa på som sagt. Vill bara aatt det ska komma igång på riktigt.

Inatt sover vi i vardagsrummet, målarna kommer halv 8 imorgon. Så vi har tömt sovrummet och köket.



Tänkte dela med mig av en super låt. Helt sjukt bra!!!!
Även programmet är ju bra :)



5 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0