BF+2

jaa, måndag idag. Jag som hade hoppats på att hon skulle kommit i helgen. Det här börjar bli rätt tröttsamt. Jag har molvärk nästan hela tiden med sammandragningar. Idag har det dock varit ganska lugnt på den fronten. Men magen är stenhård. Och hon rör sig inte lika mycket. Eller hon får sina pigga stunder på kvällarna och kan sätta fart ordentligt. Vilket gör att jag ibland undrar om hon har tänkt att komma ut genom magen..
Men annars är det ganska lugnt, det är nog rätt trångt där inne nu. 

Idag kom mattläggaren, vi ska få nytt golv i vardagsrummet. Väldigt kul, har längtat efter det. För nu kan vi ju äntligen få ordning på allt. Han kom idag mitt på dagen, spacklade ovanpå den gamla mattan och gick. Han kommer tillbaka imorgon för att lägga på den nya mattan. Hallå, suck. Vi klättar runt i våran lägenhet just nu. Och spacklet tog bara en timme att torka ung. Kunde han bara inte lagt på mattan?! Suck. Och jag hoppas verkligen att riksbyggen ringer mig imorgon. Jag har felanmält en massa saker. Bland annat skåpsluckorna som håller på att lossna. Det gjorde jag förra torsdagen, nu i torsdags påminnde jag dom. Så bäst för dom att dom ringer mig imorgon!

Idag blir våran lilla Laban 2 år ♥ Min älskade lillkille!!


Imorgon har jag och Emil varit tillsammans i 2 år och förlovade i 1 år ♥
Så imorgon blir det nog lite alkoholfritt bubbel och mys :)
Och plock i lägenheten, så att det äntligen kan bli klart.
Lea kanske väntar på att vi ska bli klara i lägenheten..




Gissningar :)

Bella - 15 November, väger 3400 och är 49 cm lång

Evelina - 15 november, väger 3490 och är 48 cm lång

Linda viberg - 15 November, väger 3400 och är 49 cm lång

Filippa - 16 November, väger 4100 och är 51 cm lång

Anna Zandén Fd Petri - 17 November, väger 2950 och är 49 cm lång

Helene Björnberg - 18 November, väger 3340 och är 51 cm lång

Jeppe Zandén - 19 November, väger 3900 och är 51cm lång

Maria - 20 November, väger 3500 och är 48/49 cm lång

Gunillia - 20 November, väger 3425 och är 51 cm lång




Kommentarer
Postat av: Therese

Hej sötis. Mamma tror att du går över en vecka, så den 20 november :) Och att hon kommer väga 3425 gram och vara 51 cm lång :) Pussis!

2010-11-15 @ 14:48:50
Postat av: zarah klingklong

20 november 4290 gramm 51 cm!!!!!!!!!!!!

2010-11-18 @ 00:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0