1 Oktober, 2010

Oktober idag, känns skönt. Nu är det höst på riktigt, och jag blir 20 år om 23 dagar. fast jag firar min födelsedag genom att åka till Ullared istället. Det blir lite fika bara kanske den 23e. inte så kul att göra något speciellt mitt i alla flyttkartonger. Och jag lär inte vara så pigg då heller.
Och nu är det vara oktober kvar, sen är det november och då kommer lea :)

Idag har hon buffat och hållt på massor, känns ibland som om hon försöker ta sig ut genom magen.

Har föresten hämtat blöjhink och gratis saker från babyproffsen, ska ta kort på allt och lägga ut.
Har även fått hem mitt buzzador paket. Ska visa er vad det innehåller också :)

Men nu har jag lite bråttom iväg, måste laga staket? Som hästarna har dragit sönder. Blir säkert lyckat, kan inget om staket och är fortfarande sjuk! känner mig inte så pigg på att stå ute i det här kalla vädret med min UVI och allt.

Ikväll ska jag försöka packa lite, blir nog lite badrum och lite kök. Nästan alla prydnadssaker och små skit är nere nu. Skönt, får ta lite i taget.


43 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0