15 Oktober, 2010

Idag var jag och tog hand om min häst för sista gången på länge. Från och med nu har jag honom inte. Ska på stallmötet nästa helg bara. Det är så skönt att allt är löst, äntligen. För nu ska jag bara tänka  på Magen och flytten :) Det är tillräckligt bara de.

Har haft rätt mycket sammandragningar både igår och idag. Och Lea har levt rövare och buffat till tusen. Tror hon vill ut, och då är vi två :) Fast vill nog att det ska bli november först. Så vi har fytten och allt avklarat. längtar efter att få ställa upp alla hennes saker och fixa med det.

Sov dåligt inatt pga att alla djur höll på. Och kunde inte sova på dagen heller. Så inatt hoppas jag att jag sover bra.



Kommer bli så fint och bra!!



29 dagar kvar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0