17 oktober, 2010

Idag har vi ätit tacos med felicia och calle :) mums säger jag bara! men fick bara i mig 1½.. börjar bli rätt trångt nu kanske :)
Har börjat vakna tidigt och sen inte kunna somna om, och sover inte på dagen heller. Illa, är det inte nu man ska passa på att sova. Det känns som om kroppen ställer in sig på att vara vaken.
Nu är klockan halv tolv, måste försöka sova..


Kul lista :)

Graviditetens 15 första veckor upplevde jag såhär :

Detta datum fick du reda på att jag var gravid : 8 Mars 2010
Första gravidsymptomen du kände och hur långt gången var du : Ömma bröst, konstig och känslig :) Ja innan jag tog testet, typ vecka 5.
Illamående kom i vecka : Det var nog i vecka 5-6
Och slutade : efter vecka 15 ung tror jag. men nu har det kommit tillbaka
Detta var du extra sugen på  : ost
Detta hade du svårt att äta : Snitzlar och hamburgare (halvfabrikat)
Dofter som du inte stod ut med : Sopor, och mat os.
Fler gravidsymptomer som kom efter plusset? : Trött som tusan
Dina tankar om det första 15 veckorna :  Var så jäkla glad, men ändå så svårt att förstå att det verkligen var på riktigt. orolig ganska mycket. men blev bättre efter vecka 13 när vi fått se henne på KUB utraljudet ♥ 



27 dagar kvar ♥


Kommentarer
Postat av: Ana

Shit 27 dagar?!!??!?!

2010-10-19 @ 20:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0