21 Oktober, 2010

Det är redan i slutet av oktober. Förstår ni vad jag har längtat tills nu. Jag blir äntligen 20 år, vi flyttar och förlossningen närmar sig med stormsteg. Det där med att fylla år känns dock inte så mycket. Ja visst, kul att äntligen vara 20. Finns det något jag inte får göra nu? Men annars känner jag mig mest stor, ful och klumpig. Jag har inte önskat mig något speciellt. Nu fick jag ju iofs tidiga presenter av en del. Och det var super skoj.
Jag har tänkt mig att åka till systemet och inhandla det alkoholfria bubbet och någon öl till emil för stt fira lite att man nu är 20 år. Har bjudit hem folk som kommer under olika tidpunkter under hela dagen. Inte så kul att få hem folk nu när vi har packat ner det mesta. Men ska bli trevlig med mat och fika.

Flytten ska bli sjukt kul, längtar som en tok. Att få packa upp alla nya fina saker och göra det så fint överallt! Tror det kommer bli toppen!

Men mest av allt längtar jag ju så klart till förlossningen. Till att få träffa vårat lilla underverk ♥


Har inte så jätte mycket sammandragningar. Men om jag går som sagt, och det ilar neråt. Hon har blivit väldigt stark nu när hon buffar på mamma. Mår illa på morgonen och är dålig i magen.
Så idag fick jag frukost på sängen av mitt hjärta!



jag blir så sur,
kom bara inte sen!





23 dagar kvar ♥

Kommentarer
Postat av: Ana

Ja du får ju iaf träffa ditt lilla underverk. JAG VILL OCKSÅ TRÄFFA HENNE!!! Hålla i henne och pussa henne!!!!



Och bella, du vet ju hur ungar är. Alltid sena, så bli inte förvånad om hon kommer lite sent, du kan alltid skälla på henne lite när hon väl kommer, hihi! ÄLSKAR DIG!



2010-10-25 @ 04:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0