26 Oktober, 2010

Idag blev det en dag på stan med Emelie och lilla Ava :) Det var trevligt. Men nu är jag super trött, och jag höll nästan på att kissa på mig på väg hem från bussen. Hon låg och tryckte neråt så mycket hon bara kunde. Har inte haft så mycket sammandragningar idag. Det var inte som igår, då gjorde dom riktigt riktigt ont. Sover dåligt om nätterna. Svettas och ligger inte bra. Sover mycket bättre på dagarna, men har inte hunnit med det så mycket nu på sista tiden. På fredag får vi nycklarna till våran nya lägenhet :D ska bli så kul att få plocka upp allt nytt och fint som jag har köpt.

Jag har föresten svullnat rejält som ni ser på föregående bilder.. Inte kul alls, nu får hon gärna komma snart.
idag jobbar emil natt för sista gången på lääänge. Så då är det fritt fram för Lea :)


Söta örhängen va ;) Fick dom av mamma i present..


Tänkte visa bilder på mina söta hundar :)

 
Laban


Lazy




18 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0