5 Oktober, 2010

Var hos min kusin nästan hela dagen igår. Väldigt trevligt! Sara, zarah+kille kikade förbi :) kul att ses! Saknar att inte alla är samlade, skit tråkigt är det. Men det var skönt att komma hemifrån lite :)

Idag sov jag läänge :) sov jättedåligt inatt, vaknade hela tiden och låg och kände efter om Lea sparkade. Vilket hon har gjort massor idag. Sen följde jag med mamma till en loppis och direkt därifrån till stallet. det kom en tjej och provred brasse. Hoppas hon tar honom på halvtid nu. jag kan inte längre.

Jag känner mig lite piggare nu när jag är frisk. Har även ätit upp all penicillin nu med. Men sover fortfarande skit på nätterna och har ont. Kan absolut inte gå fort, då får jag massa sammandragningar. Får gå sakta med vaggande steg. Ska bli kul på ullared, får gå och hänga på vagnen. Tur att vi ska vara där hela dagen så jag kan gå i mitt sakta tempo.

Nu ska vi sova, ska upp tidigt imorgon till föräldragruppen. Missade ju sist, så imorgon blir det första gången. och Emil jobbar, så får gå själv.



39 dagar kvar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0