9 Oktober, 2010

Sov som en stock inatt, vaknade bara en gång av att min lillebror inte kunde sova. tände lilla lampan och så somnade han om :) Gick däremot upp vid halv 10, åt frukost och begav mig till stallet.
Det var städdag idag, jag målade. Kände mig knappt som en människa idag. Var så trött och sliten och med massa sammandragningar. Åkte hem vid halv två, åt lunch och la mig och läste. har även sovit en stund nu. Men är fortfarande sjukt trött, ska äta och sen ligga här resten av kvällen. Emil jobbar jour, så jag är själv idag.

Har idag haft massa sammandragningar som sagt. Höften och ryggen mår inte särskilt bra sen igår. Vill gärna få flytten överstökad nu så att hon kan komma. Det ska bli så mysigt.
Men förstår ni att vi ska bli föräldrar? Helt sjukt. Det här med förlossningen, ena stunden ser jag fram emot det och andra så bävar jag lite inför den. Men mest ser jag fram emot den, att sen när det är klart och hon ligger där på bröstet! Våran älskade lilla Lea ♥



Det här var vad man fick med i blöjhinken man får gratis hos babyproffsen!
Det var knappt något, mest reklam.


Köpte dom här söta napparna hos babyproffsen när vi hämtade hinken.
På den ena står det "I am a girl" och på den andra är det en söt nalle.


Den här babyvakten har Lea fått av sin mormor.




35 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0