Längtan

Idag känner jag mig som en flodko. Jag är trött, stor och hungrig. Har fortfarande ont i höften/rumpan. Kan det vara gravid ischias? Det hugger liksom till och benet viker sig. Det kanske är en blandning av det och foglossning. Det är sjukt vad hormoner kan göra med kroppen. Tur att besvären går tillbaka sen efter graviditeten. Kommer inte ens ihåg hur det känns att kunna gå normalt. Att kunna vända på sig i sängen, och inte ha ont 24/7. Att kunna göra någonting över huvud taget utan att bli andfådd.

Men jag gnäller inte, för jag ser så mycket fram emot att få träffa mitt barn nu. Jag vet att allt ont och jobbiga kommer vara som bortbåst när jag sen får upp henne på bröstet. Jag försöker se framåt och tänka på det finaste man kan få. Varje buff från dig går rakt upp i hjärtat, och nu känns du så nära.

Jag längtar efter dig







Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja dig! Snart är hon här. Och då kommer du inte komma ihåg hur jobbigt det var att vara gravid:) (för det är jobbigt, det får man tycka, även om det är värt det tillslut)

2010-10-14 @ 20:32:24
Postat av: Filippa

det var jag som skrev, glömde mitt namn:)

2010-10-14 @ 20:32:52
Postat av: Anonym

Ja har ont på vänster rumpa o ben det är den ischia nerven haft så i 3 veckor

2010-10-15 @ 07:41:15
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

NU ÄR VINNAREN AV DAGENS BLOGG UTSEDD PÅ MIN BLOGG, TITTA IN OCH KOLLA OM DET BLEV DU ?

OM INTE SÅ KOMMER DET EN NY CHANS I MORGON IGEN! :)

2010-10-15 @ 21:26:39
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0