1 September, 2010

September idag, Nu har vi bara en hyra kvar att betala här sen drar vi! Känns jätte bra! Men får ta och sätta igång att packa. Men är just nu jätte sjuk, så orkar faktiskt inte. Vi får ta det när emil är ledig så vi kan hjälpas åt. Alla som känner sig manade är välkomna hit för att packa!
Igår låg jag verkligen i sängen hela dagen! Är super förkyld och har ont i halsen. Och sen urinvägsinfektionen på det med! Ja så jag mår verkligen toppen! Känner mig inte lika hängig idag faktiskt, så har dammsugit lite och lagt i en tvätt. Det behövdes, ligger lite efter med allt här hemma.
Emil kom hem med en suduko tidning, godis och halstabletter igår efter jobbet :) Välbehövligt det med!

Det är sjukt fint väder här och jag vill ut och gå, ut i skogen och plocka svamp. Men har nog ite riktigt ork till det just nu, kanske ikväll om jag lägger mig och vilar nu!

Gjorde jätte god mat igår, kyckling, youghurt, purjo, champinjoner med massa kryddor i stekpannan. Och till det ris :) Är nog lite såld på sånna kycklinggrytor med ris till! Synd bara att jag inte kände smaken så jätte tydligt!


Ana, du får ta igen allt sen när du kommer hem! Nu är det ju inte så jätte kul :) Är bara stor och fet!! ♥



73 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Olivia

http://missymissmoi.blogg.se/2010/september/20100903-sneakpeak.html



Streetwear/Märkes kläder inköpta i New York för små flickor (Allt mellan 0mån och 3år).

2010-09-03 @ 13:00:43
URL: http://www.missymissmoi.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0