16 September, 2010

Ligger i sängen, kommer nog ligga här hela dagen. Vädret är skit dåligt och jag kan knappt gå. Över ansträngde mig nog lite igår.
Först var det kalas hos lillasyster som fyllde 2 år. Gottigt med tårta och kaffe. Efter det stallet och fixa, vilket inte alls är bra för ryggen och fogarna. Men kändes inte av då. Hem och klippa hund och sen iväg och plocka svamp. Hittade inte så mycket, vi var tvungna att ge upp för att det blev så mörkt.
Så idag ligger jag klubbad i sängen. Någon får gärna komma hit och ge mig mat. Emil jobbar natt, så är själv hemma.

inatt vaknade jag faktiskt av att lea sparkade och for omkring som en toka. Det blir likadant när man lägger sig på sidan. Obehagligt och mysigt på samma gång!

Om en månad och en vecka fyller jag 20. Önskar mig ett leksvik skötbod från ikea och en amningskudde :)
Då får jag även gå till systemet.
Kan föresten tipsa om ett super gott alkoholfritt bubbel :)

Chapel Hill



Den hittar du här



58 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Lixy

Få koll på årets riksdagsval, läs mer på min blogg.

2010-09-17 @ 11:30:45
URL: http://valjrattparti.blogg.se/
Postat av: Ida :)

Åh,nu är det inte så jättelångt kvar för dig tills lilla Lea tittar ut! :D

2010-09-17 @ 16:25:51
URL: http://missalaiso.blogg.se/
Postat av: Caroline - Willes Mamma

Även jag drack de bubblet när jag vr gravid. Hihi, även jag var gravid när jag fyllde 20. Nu är min son 6 månader! :)

2010-09-18 @ 22:58:03
URL: http://carolinegerhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0