18 September, 2010

Hade svårt att somna igår, så jag låg och tittade på "halv åtta hos mig" på den lilla datorn. Somnade jätte sent, men det var bara att hoppa upp när klockan ringde klockan 8 imorse. Hade utsläppet i stallet och skulle fixa lite med ett skydd ställ. Blev dock bara planering av det idag. Åkte sen till ett annat stall och kollade på deras små tävlingar en stund. Längtar efter att få börja rida igen, nästan ett halvår sen sist. Men har inte vågat riskera något, och så har jag ju så ont i höfterna.
Har gått omkring som en gammal tant idag, min kropp pallar inte med stallet!!

Igår tog jag och sanna med oss Emil till den nystartade pappagruppen här i Linköping!
Super kul! Corren var där och filmade lite.
http://www.corren.se/24corren/#category=0&date=Friday

Förhoppningsvis bir det Ullared i oktober. Någon som var där nyligen? Finns det bra baby saker?


56 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Ida :)

Det finns jättemycket söta bäbiskläder :)

2010-09-19 @ 19:19:03
URL: http://missalaiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0