20 September, 2010

Igår var det första gången jag fick gå och rösta :)  Jag och Emil tog en promenad bort och röstade. men ångrade det lite sen. Hade såna sammandragningar på vägen hem, fick stanna och vila flera gånger.

Vi satte oss iaf och tittade på valvakan och åt lite chips. Spännande, men åh vilken besvikelse.
Det är inte nog med att det blir bått styre i 4 år till, nu ska vi ha ett främlingsfientligt parti i riksdagen.
Dom fick till och med mer % än både Vänstern och KD. Helt sjukt!
Ja nu får vi väl se hur det går.


Nu sitter jag och Emil och tittar på Stursky and hutch, den är rätt rolig. Ska väl försöka sova snart, tror dock itne det kommer gå så bra. Sov till två idag, men då hade jag faktiskt varit uppe tidigt tidigt och ätit frukost och lite.
Sen har jag hunnit med att tvätta lite och även packa ner en hel del. Vi har faktiskt inte kommit så långt med packningen än. Och nu är det faktiskt inte långt kvar till flytten.

Ja, Lea har nog rätt kul där inne och sparkar och far omkring. Speciellt när jag lägger mig ner på sidan, då jäklar. eller när vi sätter på piano musik på mobilen och lägger den på magen. Nu är det inte långt kvar tills vi får träffa våran lilla tjej :) Längtar så mycket! Hoppas bara vi hinner få lite ordning i den nya lägenheten.


54 dagar kvar  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0