21 September, 2010

Ligger i sängen och ska snart stänga av datorn och försöka sova. Jag har blivit sjuk igen, och nu riktigt sjuk.
Sa till emil häromdagen att jag blir nog sjuk snart, har lite ont i kroppen. Och ja igårkväll slog det till. kunde verkligen inte sova under natten, jag hade såå ont i hela kroppen och halsen sved och värkte. Feber hade jag massor också. Somnade vid 7 på morgonen ungefär. Vaknade av hundarna vid 11. Och kunde inte somna om, så gick upp och åt frukost. fick i mig lite iaf.
Har mått piss hela dagen och bara legat. Emil jobbar tyvärr natt, så har legat för mig själv. Pappa var snäll och kom med mat och halstabletter förut. Det var väldigt välbehövligt.
Nu har jag iaf fått i mig en panodil som har dämpat febern och smärtan lite.
Och visst borde jag kunna sova, om inte annat av utmattning.

Lea har lekt rövare i nedre delen av magen idag. det har gjort nästan lite ont. Fixerar hon sig neråt tro? Något gör hon iaf, för skönt är det inte!

Natti natt!!




53 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Ana

Åh vilka söta små djuuuur

2010-09-22 @ 15:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0