23 September, 2010

Var hos barnmorskan idag. Vi mätte magen och tog stick i fingret och allt sånt där. Sen tog jag med mig ett kissprov och sa här, testa det här. Jag litar inte riktigt på att urinvägsinfektionen har gått över. Jag har ju inte haft några särskilda symptom förut heller. Så nu hade dom inte ritkigt något val än att ta mitt kiss och skicka på prov. 
Japp, lite siffror. Mitt blodtryck låg på 110/70, järnvärde 115, blodsockret tror jag var 6,4. Lea hade 140 hjärtslag/min och magens sf mått var 30 cm. Har även gått upp 3 kg sen jag var där sist. Lea låg med huvudet neråt men hade inte fixerat sig än. Kanske därför jag låg och gnydde häromkvällen, att hon kör omkring med huvudet där nere. Inget skönt alls.






Idag är det en månad kvar tills jag blir 20 år. Och då är det dags för flytt också :)
Måste fixa kartonger, ingen som har några till övers?


51 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: sofie :-)

sv: haha, lite tätt inpå i sådana fall, men om så vore, vore det mysigt med en till liten plutt :-)

Grattis till graviditeten, förresten! Nu är det ju inte alls långt kvar tills ni har lilla Lea hos er!

Lycka till med allt! :D

2010-09-24 @ 20:16:25
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0