25 September, 2010

Sover så dåligt om nätterna nu. Vaknar varje gång jag vänder på mig. Och inatt sov jag extra dåligt eftersom Emil inte var hemma och att jag var super täppt och hade skit ont i halsen. Gick upp halv åtta och gick ut med hundarna, slängde i mig lite mat och la mig igen. Sover så skönt på dagarna, så lika bra att passa på. Gick upp vid halv ett igen och åt lite lunch. Det blev potatisgratängen som blev över från igår.
Har börjat må illa igen, spydde igårmorse. Hm, hoppas det inte håller i sig.

Tvättat och dammsugit lite idag, det behövdes verkligen! Har inte kunnat göra så mycket nu när jag har varit sjuk. Ikväll kommer Mirelle, Dennis, Felicia och Calle. Jag ska laga min berömda wook :) Trevligt och mysigt!

Imorgon jobbar emil natt IGEN. Ska försöka få lite sällskap ut hit då :) Har börjat tycka det är jobbigt att vara själv igen. Speciellt nu när det har börjat bli mörkt så fort om dagarna. Blir nog lite bättre sen i Ekholmen.

Imorgon går jag in i vecka 34, det är verkligen helt sjukt! Mormor trodde jag skulle få lite tidigare. Snart dags att börja gissa datum :)


Nu blir det en kopp te med massa honung i innan alla kommer :)




49 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh vilken fin bild, det ser ut som om hon "gör" en slängpuss :)

2010-09-30 @ 10:40:42
URL: http://missymissmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0