28 September, 2010

Ligger i sängen och försöker kurera mig. verkar aldrig bli frisk. Och fick precis ett samtal ifrån min barnmorska. Jag har fortfarande urinvägsinfektion. Så blir att käka en kur penecillin till! Kommer även få antibiotoka dropp under förlossningen för att Lea inte ska få några basilusker i sig!
Tur att vi stod på oss att jag skulle få lämna prov. Åh är fortfarande arg på den barnmorskan som nekade mig till att få lämna ett prov. Synd att jag har förträngt hennes namn.

Nu är det klart att det blir Ullared, den 8de. Har sagt fel datum till alla. :)

Katterna var hos veterinären och fick bollarna bortklippta igår. Dom var super duktiga, baggen var lite rädd för allt nytt bara. sen när jag hämtade dom var båda coola efter all medicin. Dom har busat och sprungit runt hela natten! Och har dom inte gjort det har dom skrikit efter mig och legat i mitt ansikte och gosat. Så verkligen en toppen natt.

Jag och Emil såg filmen the back up plan igår. Rolig och mysig faktiskt.

Missade föräldragruppen idag, är så ledsen. Hade helt förträngt det. Men är kan ju knappt prata så kanske lika bra. men surt!

Nu ska vi packa och fixa lite, sen måste jag ta mig till ett apotek!



Vecka 5 och vecka 33 :) skillnad!!
  
 


46 dagar kvar
  ♥

Kommentarer
Postat av: sofie :-)

Bra att du stod på dig ang. urinprovet! Ibland måste man tyvärr tjata inom vården... :-/

2010-09-28 @ 20:01:41
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0