4 september, 2010

sjukt härligt med höst på riktigt nu. Hösten är nog min favorit årstid. Allt är så mysigt då. mörkt och lite kallt ute, så kan man sitta inne och mysa. Och på dagarna är det perfekt väder för att var ute och gå. Nu hade man ju velat ha liten bebis och gå ut och gå med barnvagn. Det blir inte lika kul i november i all snö och slusk. Men man får väl klä sig varmt. För ut och röra på dököttet ska jag :) Ska man verkligen bli större än såhär?

Fick hem mitt paket från laradoute igår. Jackan satt skit bra, dock inte över magen, så den kommer sitta perfekt! Blir skit snyggt tillsammans med mina nya fina skor.

Ikväll är jag själv igen, så får ligga hemma sjäv med halsbrännan och titta på big brother.



här får i en bild på sötnosen Lazy :)


70 dagar kvar ♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Håller med om att hösten är mysig o det är nog min favorit tid också.



Vilken söt hund du har :)



2010-09-04 @ 19:18:52
URL: http://lamammavita.blogg.se/
Postat av: mihan

jätte fin blogg och verkligen spännande !:D<3 önskar dig lycka till !^^<3<3

2010-09-05 @ 08:08:16
URL: http://mihanmadjids.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0