5 september, 2010

Måste dela med mig av en skräckupplevelse som nyss hände.
Låg i sängen med datorn som jag brukar, men hade även emil i telefonen. Låg och pratade och känner hur det kliar på armen. Fluga tänker jag och viftar till lite, men det försvinner inte. Tittar ner och sen en stoor grå äcklig spindel på min arm. Paniiik, skriker (sådär tjejigt högljutt), kastar telefonen och ställer mig upp. tar en tidning och i panik/ursinne mosar jag den hemska saken, flera gånger om. Tar upp telefonen med emil som har börjat få lite panik och undrar om en yxmördare har tagit sig in här.
Så nu har jag satt mig i soffan med datorn istället. Sen när emil är hemma ska vi städa, gnugga och skura heela sovrummet. Jag lägger mig inte i den sängen annars! Vill härifrån nu, längtar som en tok efter lägenheten nu! "Bara" två månader kvar!

Idag fyller en utav mina bröder år. Så det blir kalas hos mamma idag. Känns skönt att få komma hemifrån och ha gjort sig lite vardagsfin. Här hemma ligger man annars i gamla tights, osminkad och rufsigt hår.


Här kommer en dålig v.31 bild som nyss är tagen med kameran i datorn. En ny och bättre kommer att komma :)




69 dagar kvar  ♥

Kommentarer
Postat av: Ana

Stackars liten! Såg en nattfjäril här hemma idag och tänkte på dig! hihi puss!

2010-09-08 @ 05:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0