11 augusti 2011

Lite mys med hjärtat såhär på kvällen. Vi tittar på "Jiddra inte med Zohan", vi har sett den massor men den blir aldrig tråkig. Har hunnit med en hel del idag under dagen. Lazy är frisera och badad, då nu ser hon fin ut igen. Har även beställt nytt internet, nu blir det hos Telia med 100mbit. Fick även med ett mobilt bredband, perfekt till min lilla dator nu när jag ska plugga!

Tänkte att jag skulle bjuda på en bildbomb med bilder på Lea och oss under sommaren nu som har varit..



Kolmården, lilla familjen!


Lea hos tigern


Jag och Lea på midsommar


Lea på midsommar


Leas underbara min, 6 mån


Febrig Lea äter vattenmelon, 6 mån


Lea drar i Lazys öra, 7 mån


Lea badar ute på tinnis för första gången :)


Lea på smultronstället

Fortsätter straxt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0