15 Augusti 2011

Idag var det första skoldagen för mig. Lite pirrigt var det allt, men vad jag har längtat. Så nu sätter allvaret igång och det blir plugg och bebis hela dagarna. Jag kommer börja att läsa "Vård och omsorg" och "Etik och livsfrågor", sen ska jag även hinna med "psykologi A" och "Människan socialt och kulturellt" den här terminen. Men det ska inte vara något problem. Nu är jag så taggad för att plugga så det kommer vara så kul. Och sen är ju väldigt många i min närhet undersköterskor.


Värdens finaste tjej!



Istället för att ligga hemma häromdagen så åkte jag, Emil och Lea till Gamla Linköping och Valla. Det var väldigt mysigt och Lea tyckte att det var kul. Och vi gick ju självklart in på chokladboden och tjockade på oss lite. Mums, det finns fortfarande kvar massor!

Jag har äntligen fått en såååå bra lösning på hela hästeriet. Äntligen har en stor klump från magen lossnat! Så nu är jag bara hästägare i 15 dagar till. Det är självklart skittråkigt, men vädligt nödvändigt. Jag måste tänka på hans bästa och inte vara så självisk. Brassse kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta!

Min fina Brasse ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0