21 Augusti, 2011

Har precis kommit in från morgonrundan med vovvarna. Både jag och Lea uppskattar det när man väl är ute :) Men så skönt det vore att bo i hus igen. Slippa dessa jäkla trappor, blir tokig på det. En unge på armen och två vilda (iofs små) hundar i andra handen. Och Lazy är så jobbig överhuvudtaget, vi tror att hon har något fel. Eller vi är ganska säkra på att något fel är det. Typ downs skulle jag kunna tänka mig. Och då är jag seriös. varför skulle inte en hund kunna ha det? Nae men det jag ville komma till var att Lazy inte förstår att man ska akta sig för vagnen. Jag vet inte hur många gånger hon har blivit påkörd och intrasslad. Så det är ett jäkla pyssel.


Lea vaknade vid 7 idag, men vi låg kvar ett tag i sängen och myste lite. Lea älskar ju den här låten. Vi spelade jämt den för henne i magen. Så nu brukar hon ligga med min mobil och lyssna på den.




Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Emil jobbar ju till 4 och vädret är inte det bästa.
Kanske ta en hemma mysdag, vi har ju varit inne i stan på stadsfesten i två dagar nu. Lea är lite förkyld och jag är trött, så det blir nog bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0