Dove Express Intensivbalsam



Jag har nu medverkat i en kampanj på Buzzador där jag har fått hem Dove Express Intensivbalsam. 

Från dag ett så har mitt hår blivit mjukt och lent, och det har verkligen gjort underverk mot mina kluvna och slitna toppar. Så jag rekomenderar det här balsamet varmt!

" Lite information om Dove Intense Repair Express Intensivbalsam"

Det är ett djupverkande intensivbalsam samt en inpackning i ett, Resultatet är en intensiv effekt som reparerar och förhindrar kluvna toppar och att håret går av. 

Med Dove intense repair express intensivbalsam blir håret återfuktat på djupet samt mjukare och starkare. 

Du kan dagligen använda intensivbalsamet istället för ditt vanliga balsam! 

*

Vill du också få chansen att prova på massa gratis grejer, så då tycker jag att du blir medlem på Buzzador genast! Klicka HÄR för att komma vidare till deras hemsida, där du också kan läsa mer om hur allt fungerar när du är en Buzzador! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0